Dobrý den, paní ředitelko. sice jsem již několikrát recenzovala moji spokojenost s Atoda Medical a její péčí o pacienty, konkrétně moji a mého manžela několikrát, ale nyní bych si dovolila napsat to přímo Vám osobně.
Doba je jaká je a proto, když je něco fajn a v pořádku, mělo by se o tom dát vědět. My jsme oba v důchodovém věku i kondici a proto si vážíme péče, která možná vyžaduje o trochu více, nežli před xx lety. Té se nám dostává ve vašem zařízení vrchovatě. A protože jsme klienty již docela dlouho, měli jsme pár lékařek, které nám věnovaly čas i péči, k naší spokojenosti určitě, máme možnost porovnávat.
Teď se nám věnuje po odchodu paní doktorky Gruškové paní doktorka Shocalo a té bych chtěla Vaším prostřednictvím poděkovat. Je to velmi milá, empatická lékařka, která dává pacientům určitě více, nežli je její dá se říct povinnost. Já oceňuji to, že se umí vcítit do pocitu bázlivého a vystrašeného seniora a neváhala mě povzbudit nejen v ordinaci ale i e-mailem. Jsem teď v situaci, kdy mě paní doktorka posílá na vyšetření a mě včera moc potěšila zprávou, že se moje výsledky lepší a pro mne to moc znamená. Takové povzbuzení, že kterého jsem vycítila i její radost, že se nám společně daří pracovat na tom, abych se cítila opět fajn a hlavně, byla zdravá, je nepopsatelný pocit. Neberu to jako samozřejmost, protože to opravdu mohlo být jen jakési formální zaslání výsledků na e- mail, bez osobního přístupu.
Přejeme celé Atodě ať se daří, mnoho spokojených a vděčných klientů, přinejmenším tak jako jsem já a můj manžel. A Vám osobně to samé.
My se budeme snažit, abychom mohli být klienty takové kliniky, kam se člověk opravdu těší, co nejdéle!
S úctou Naďa Soukupová